Celena-007 a dit:gsans a dit:Petite question, peut-on supprimer un tracker avec QTransmission ?
bien sur que tu peut...
Je n'ai pas trouvé comment ?
Celena-007 a dit:gsans a dit:Petite question, peut-on supprimer un tracker avec QTransmission ?
bien sur que tu peut...
Celena-007 a dit:effectivement tu ne peut pas depuis l'interface Web; chose que je n'utilise pas
sur mon pc j'ai : Transmission Remote GUI; qui te permet de le faire :removetracker.png
gsans a dit:Il faut donc que j'installe "Transmission Remote GUI" sur mon PC qui fait l'interface avec QTransmission installé sur mon NAS (et qui a plus de fonctions que la partie WEB), c'est ça ?
Gaudi a dit:Please make sure to backup your settings.json, as the upgrade will delete your settings overriding them with defaults.
You will need to access your NAS using SFTP or other tools to make a copy of settings.json to restore after upgrade.gsans a dit:Gaudi a dit:Please make sure to backup your settings.json, as the upgrade will delete your settings overriding them with defaults.
How save my settings ?
Shenga a dit:How do i get the watched dir and unzip working with this version ?
For the watch dir function, i have tried adding
"watch-dir": "/shareCACHEDEV1_DATA//Download/transmission/watch",
"watch-dir-enabled": true
to the settings.json
However, once i restart transmission, I get connection error until I remove the above.
fakeeddy a dit:Hi, great to see the 2.94.0 resealed so quickly!
Could someone confirm if qtransmission will ever be available for the TS-431 running QTS 4.3.4?